Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Ταπούτος: «Θα τα δώσω όλα για τον Αρη»


Ο Χρήστος Ταπούτος φιλοξενήθηκε στα «Αθλητικά Νέα 98,7» και αναφέρθηκε στην έλευσή του στην αγαπημένη του ομάδα
Για την επιστροφή του στον Άρη, είπε: «Το φλερτ με τον Άρη ήταν σε εξέλιξη τα δύο-τρία τελευταία χρόνια και για διάφορους λόγους δεν ευδοκίμησε. Τώρα είμαι χαρούμενος που είμαι παίκτης του Άρη και είμαι έτοιμος να τα δώσω όλα για την ομάδα».

Για το γεγονός ότι αγωνίζονται στο σύλλογο παίκτες που υποστηρίζουν την ομάδα, είπε: «Σημαντικό να φοράνε τη φανέλα της ομάδας, παίκτες που υποστηρίζου να την ομάδα, που ξέρει τι είναι ο Άρης και που είναι έτοιμοι να δώσουν όλη τους τη ψυχή. Αυτό θα το έχουμε φέτος ως ομάδα».

Όσο για το λόγο που έγινε Άρη, τόνισε: «Ο πατέρας μου ήταν Άρης, αυτός με πήγαινε στο γήπεδο κι έτσι θέλοντας και μη υποστήριξα κι εγώ τον Άρη. Όταν τελείωναν οι υποχρεώσεις με τις ομάδες μου, ερχόμουν στο Παλέ. Στο μπάσκετ δεν εκδηλωνόμουν σε αντίθεση με τους ποδοσφαιρικούς αγώνες. Ήμουν όσο γινόταν πιο ψύχραιμος στο Παλέ».

Για το αν τον επηρέαζε το γεγονός ότι είχε αποκαλύψει την ομάδα που υποστήριζε: δήλωσε: «Θεωρώ πως δεν είναι και καλό να μπαίνουν ταμπέλες δίπλα στο όνομα του κάθε παίκτη. Εγώ το είχα δηλώσει από μικρός, ποτέ δεν το έκρυψα, ποτέ δεν το μετάνιωσα. Δε με απασχολούσε αν με κοιτούσαν περίεργα. Ως επαγγελματίας προσπαθούσα σε κάθε ομάδα να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό, άσχετα με το τι αισθήματα είχα. Και όταν ήμουν αντίπαλος με τον Άρη, κοιτούσα μότο τον αγώνα και πως θα είμαι πολύ καλός. Κάθε φορά που ερχόμουν στο Αλεξάνδρειο, ένιωθα περίεργα, αλλά προσπαθούσαν να το ξεπεράσω.

Όσον αφορά για τις σκέψεις του όταν θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στο Αλεξάνδρειο φορώντας τη φανέλα του Άρη, υποστήριξε: Ανυπομονώ για τη στιγμή αυτή. Το περίμενα χρόνια. Τις προηγούμενες σεζόν, είτε ως αντίπαλος είτε ως θεατής, ζήλευα λιγάκι τους παίκτες και τώρα είμαι έτοιμος να νιώσω το συναίσθημα».

Δε θέλησε να μπει σε λεπτομέρειες για τους λόγους που δεν ήρθε νωρίτερα στον Άρη: «Διάφορα άτομα με σταματούσαν κάθε φορά στο δρόμο και μου έλεγαν να έρθω στον Άρη. Είχαν γίνει συζητήσεις τα προηγούμενα χρόνια, τώρα βρήκαμε επιτέλους τη χρυσή τομή. Δε χρειάζεται να πούμε περισσότερα. Πλέον, είμαι χαρούμενος που θα είμαι παίκτης της ομάδας

Αναφορικά με τη νέα σεζόν που αρχίζει, σχολίασε: «Δεν μπορώ να ξέρω τι έλειπε τις περασμένες σεζόν στον Άρη. Αυτό που πρέπει αν κάνουμε όλοι είναι να συνειδητοποιήσουμε που είμαστε, τι έχει κατορθώσει αυτός ο σύλλογος, ποιοι έχουν παίξει για αυτή τη ομάδα και να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις.

Όσο για τους στόχους: «Είναι αρκετά νωρίς. Στη αρχή, πρέπει να μπούμε στους ομίλους του Eurocup, που είναι σημαντικό για το πρεστίζ της ομάδας και να ξαναφέρουμε το σύλλογο εκεί που αξίζει, στις επιτυχίες, στις διακρίσεις και με καλά αποτελέσματα που θα κάνουν ευτυχισμένο τον κόσμο. Ο κόσμος του Άρη είναι απαιτητικός, θέλει να δει μερικά βήματα προόδου για να αγκαλιάσει την ομάδα. Εμείς δεσμευόμαστε να δώσουμε ότι έχουμε και δεν έχουμε για να της δώσουμε αυτό που της αξίζει».

Για τον Σαρόν Ντρούκερ, είπε: «Θεωρώ ότι φέτος η ομάδα θα στηριχθεί στο γρήγορο παιχνίδι. Ο κόουτς θέλει το μοντέρνο στυλ, με πιεστική άμυνα, με αιφνιδιασμούς, γρήγορο τέμπο στην επίθεση, γιατί πρέπει να προσαρμοστούμε και στους νέους κανονισμούς. Ο προπονητής είναι φιλόδοξος, έχει όρεξη, δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια. Κι αυτή είναι που κάνει τη διαφορά στο μπάσκετ».

Όσο για τις πρώτες προπονήσεις, είπε: «Οι πρώτες προπονήσεις είναι ιδιαίτερα κουραστικές, μέχρι να συνηθίσει το σώμα μας μετά τις διακοπές. Σταδιακά έρχονται και οι υπόλοιποι παίκτες ώστε να ετοιμαστούμε για τους αγώνες με την Ακαντέμικ».

Τέλος, για τους νέους παίκτες του Άρη που μάλιστα είναι βασικά στελέχη των μικρών εθνικών ομάδων, σχολίασε: «Καλώς ή κακώς οι μικρές εθνικές παρότι έχουν επιτυχίες οι ομάδες και οι προπονητές δεν εμπιστεύονται τους παίκτες. Ο Ντρούκερ δείχνει να τους εμπιστεύεται, ασχολείται μαζί τους. Ελπίζω κι εύχομαι να έχουν χρόνο, ώστε να δείξουν το ταλέντο τους και να αποδείξουν ότι όντως μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις μια ομάδας υψηλού επιπέδου».
(www.athlitikanea.gr)