Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Στη Θεσσαλονίκη ο Bobby Brown για τον Άρη


Δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου πραγματοποίησε ο Αμερικανός γκαρντ, Μπόμπυ Μπράουν, από το αεροδρόμιο Μακεδονία, όπου αφίχθη, προκειμένου να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την ΚΑΕ ΑΡΗΣ.

Ο 26χρονος Αμερικανός σημείωσε στην αρχική του τοποθέτηση:

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με την επιλογή μου να έρθω στον ΑΡΗ. Χθες ήμουν έτοιμος να επιστρέψω στην Καλιφόρνια, αλλά την τελευταία στιγμή ήρθε πρόταση από τον ΑΡΗ, από μία ομάδα με Ιστορία και παράδοση και τώρα βρίσκομαι».

Σε ερώτηση αν είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με κάποιον συμπαίκτη του, προκειμένου να συλλέξει πληροφορίες για τη νέα του ομάδα, τόνισε:

«Είχα μία συζήτηση με τον προπονητή μου, ο οποίος μου εξήγησε κάποια πράγματα. Επίσης, μίλησα με τον Πι Τζέι Τάκερ. Είμαι πολύ χαρούμενος αυτή τη στιγμή. Όλοι μαζί θα κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα».

Για το αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί με τη φανέλα του ΑΡΗ, ο Μπράουν σχολίασε χαρακτηριστικά:

«Είμαι απόλυτα έτοιμος από τη Δευτέρα να αγωνιστώ».

Αναφορικά με την προσαρμογή του στον ΑΡΗ, ο Αμερικανός γκαρντ είπε:

«Πιστεύω ότι, τόσο ο προπονητής, όσο και οι συμπαίκτες μου θα με βοηθήσουν να προσαρμοστώ. Βέβαια, το ευρωπαϊκό μπάσκετ είναι δύσκολο και το γνωρίζω πολύ καλά. Εύχομαι να προσαρμοστώ γρήγορα».

Ο Μπόμπυ Μπράουν, τέλος, αναφέρθηκε στους τομείς στους οποίους μπορεί να βοηθήσει τον ΑΡΗ, υπογραμμίζοντας:

«Μπορώ να παίξω καλά στην άμυνα, ενώ στην επίθεση μπορώ να ανοίγω χώρους για συμπαίκτες μου, ώστε να σκοράρουν. Κάνω τα πάντα, ώστε να κερδίζει η ομάδα μου».

Μαρία-Ελένη Κουλούρη
www.arisfm.gr