Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

O Fabiano de Lima Campos Maria στον ΑΡΗ

Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Fabiano de Lima Campos Maria μέχρι το καλοκαίρι του 2011. Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής πέρασε από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και υπέγραψε το συμβόλαιο συνεργασίας με τον ΑΡΗ. Αγωνίζεται σε όλες τις θέσεις της επιθετικής γραμμής. Έχει γεννηθεί στις 24 Νοεμβρίου του 1985. Έχει ύψος 1.86 και είναι 80 κιλά. Ξεκίνησε την καριέρα του το 2004 από τα τμήματα υποδομής της São José Esporte Clube. Συνέχισε στην CAJ-São Paulo και στην συνέχεια υπέγραψε το πρώτο συμβόλαιο στην Ponte Preta το 2004. Το 2007 πήρε μεταγραφή για την Rapid Wien όπου κατέγραψε 17 συμμετοχές. Τα δύο τελευταία χρόνια με την φανέλα της Wacker Innsbruck είχε 62 συμμετοχές και σκόραρε 29 γκολ.

Πλήρες όνομα: Fabiano de Lima Campos Maria
Ημ. Γέννησης: 24-11-1985
Ύψος: 1.86
Βάρος: 80 κ.
Θέση: Επιθετικός
Χώρα: Βραζιλία

«Έχω όρεξη για πολύ δουλειά»

Αμέσως μετά τις υπογραφές των συμβολαίων ο βραζιλιάνος επιθετικός μίλησε στο www.arisfc.gr σημειώνοντας την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι θα συνεχίσει την καριέρα του στον ΑΡΗ: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ολοκληρώθηκε η μετακίνησή μου στον ΑΡΗ. Έρχομαι σε μία ομάδα με ικανούς ποδοσφαιριστές και θεωρώ ότι ο συναγωνισμός θα είναι πολύ μεγάλος. Θεωρώ ότι με την βοήθεια των συμπαικτών μου μπορούμε να υλοποιήσουμε τους φετινούς στόχους στην Ελλάδα και το Europa League. Έχω πολύ όρεξη και δουλειά και ελπίζω να καταφέρω να βοηθήσω».
(www.arisfc.gr)